Лента комментариев

Я думаю для очень многих эти фиксы реально имеют смысл:


"Зоны поражения героев больше не совершают незначительных движений при анимации"


"Улучшены зоны поражения юнитов под действием Hex."

Первый комментарий реддита. Гифка показывает, как работали hitbox'ы на sourse 1. Так что такая хрень не была присуща первому движку:

 

"Thanks to /u/Xet we can see that the hitboxes were actually static in Source 1:

 

I loaded up source 1 dota on an old pc and indeed, the hitboxes do not move: http://gfycat.com/FamiliarSlipperyAmoeba

 

And as far as I can tell, the hitboxes do NOT move when spells are cast. I couldn't actually control the SF in that particular gif, since the local lan lobbies are a bit janky, but i am able to control a random hero that the game gives me if I do a local bot game.  

 

https://www.reddit.com/r/DotA2/comments/3mml4v/selection_boxes_are_affected_by_animationshex_etc/cvh1iao"

Матчи

Все
Результаты
Tundra
98%
13:00
BO3
Xtreme Gaming
2%
PARIVISION
85%
16:30
BO3
Spirit
15%
Falcons
21%
20:00
BO3
BB Team
79%
Liquid
100%
23:30
BO3
Team Waska
0%
PARIVISION
0%
6 нояб
13:00
BO3
Tundra
0%
Liquid
0%
6 нояб
16:30
BO3
Xtreme Gaming
0%
Spirit
0%
6 нояб
20:00
BO3
BB Team
0%
Falcons
0%
6 нояб
23:30
BO3
Team Waska
0%
Spirit
69%
2 : 1
Team Waska
31%
Liquid
35%
2 : 0
Tundra
65%
PARIVISION
54%
0 : 2
BB Team
46%
Falcons
82%
2 : 1
Xtreme Gaming
18%
PARIVISION
44%
2 : 1
Liquid
56%
Team Waska
33%
0 : 2
BB Team
67%
Tundra
37%
1 : 2
Falcons
63%
Xtreme Gaming
35%
1 : 2
Spirit
65%