Лента комментариев

Я думаю для очень многих эти фиксы реально имеют смысл:


"Зоны поражения героев больше не совершают незначительных движений при анимации"


"Улучшены зоны поражения юнитов под действием Hex."

Первый комментарий реддита. Гифка показывает, как работали hitbox'ы на sourse 1. Так что такая хрень не была присуща первому движку:

 

"Thanks to /u/Xet we can see that the hitboxes were actually static in Source 1:

 

I loaded up source 1 dota on an old pc and indeed, the hitboxes do not move: http://gfycat.com/FamiliarSlipperyAmoeba

 

And as far as I can tell, the hitboxes do NOT move when spells are cast. I couldn't actually control the SF in that particular gif, since the local lan lobbies are a bit janky, but i am able to control a random hero that the game gives me if I do a local bot game.  

 

https://www.reddit.com/r/DotA2/comments/3mml4v/selection_boxes_are_affected_by_animationshex_etc/cvh1iao"

Матчи

Все
Результаты
One Move
0%
13:00
BO3
Passion UA
0%
Na'Vi Junior
0%
16:00
BO3
lvlUP
0%
AVULUS
0%
17:00
BO3
1W
0%
9 Pandas
0%
19:00
BO3
Zero Tenacity
0%
Lava
0%
21:00
BO3
Fantasy Gaming
0%
Hydra
0%
22:00
BO3
Dragon Esports Club
0%
Qhali
0%
25 нояб
00:00
BO3
Apex Genesis
0%
Tundra
0%
26 нояб
12:00
BO1
OG
0%
BB Team
0%
26 нояб
12:00
BO1
Heroic
0%
Spirit
0%
26 нояб
13:00
BO1
Gladiators
0%
Falcons
0%
26 нояб
13:00
BO1
Xtreme Gaming
0%
Liquid
0%
26 нояб
14:00
BO1
OG
0%
PARIVISION
0%
26 нояб
14:00
BO1
Heroic
0%
Passion UA
31%
2 : 1
Na'Vi Junior
69%
One Move
0%
1 : 2
1W
0%
Nightshade Esports
3%
Отменен
Na'Vi Junior
97%
Dragon Esports Club
41%
0 : 2
AVULUS
59%
lvlUP
38%
2 : 0
DMS
62%
Dragon Esports Club
31%
0 : 2
Na'Vi Junior
69%
lvlUP
50%
2 : 1
9 Pandas
50%
Liquid
60%
3 : 0
Spirit
40%
1W
80%
2 : 0
mouz
20%
One Move
9%
0 : 2
Na'Vi Junior
91%
PARIVISION
63%
0 : 2
Gladiators
37%
AVULUS
67%
2 : 1
DMS
33%
Nemiga
0%
0 : 2
Dragon Esports Club
0%